Alla inlägg under januari 2011

Av Lovisa - 27 januari 2011 19:57

Hejsan svejsan ! :D


Jag har verkligen haft superkul idag i Romme! Jag är jättetrött efter att gått upp 05.00 åkt skidor hela dagen, sov varken dit eller hem på bussen. Hade Josefin bredvid mig på bussen och ja vi gjorde allt möjligt! :D Jag lärde även Josefin att åka skidor, och hon blev jätteduktig ! :D Jag har bara en sak att säga , visst är det härligt att åka sittlift! Bilder kommer nog sen ,, hoppas jag !


Imorgon ska vi typ spela upp en pjäs på tyska, så måste öva lite. Blev ett kort inlägg men det är därför jag har nästan somnat... hahah nejdå ! :D


KRAM

Av Lovisa - 27 januari 2011 14:15

Hejsan hur är det ?

Just nu är jag i backen och åker skidor ! :D

Ett framtidinlägg, :D Men vi hörs

KRAM!! :D


JAG HAR JÄTTEROLIGT !!!

Av Lovisa - 26 januari 2011 18:19

Hejsan,

förlåt för dålig uppdatering. Mår inte så jättebra och har ingen lust att blogga, men har inte gjort något speciellt idag, bara min tå som krånglar.

Imorgon ska jag till ROMME     

kram!

Av Lovisa - 26 januari 2011 07:00

Jag är så häääär stressad, så det blir inget större inlägg än det här,

KRAM !   

Jag har på mig , kofta , jeans och ett linne :)

Av Lovisa - 25 januari 2011 21:24

Är så trött , så lägger mig nu puss !

GODNATT !   

Av Lovisa - 25 januari 2011 17:44

Hahah här kommer en bild från mig när jag var fem år och gick i femårsgruppen ! (y'   


 

Av Lovisa - 25 januari 2011 17:30

Tja tjena hallå !!

Hur är det mina läsare ??

Jag mår bra! , en dag närmare Romme! Ska bli så hääääär roligt   Tycker jag tjatar om det nu heheh ! Vad ska alla göra i helgen då?

Idag så har jag bara varit i skolan. Vi hade inte så mycket vikarier bara på no och matte. Sista timmen var det blid och vi skulle typ rita av saker som stod på ett bord. Gick väll sådär.. Vi hade idrott också och det var kuul ! :D Åkte fyra bussen hem från stan och kom hem till huset typ halv fem :) Så har varit hemma i en timme, och jag har precis ätit. Ikväll så händer inget speciellt. Juste ska nog plugga lite på svenskan som vi har prov i tills imorgon, men det verkade lätt! Han gick igenom lite på tavlan typ hehhe ! :D Sen måste jag också typ halvt kunna några repliker på tyska :P

Ni får ingen bild , eftersom ni fick det i tidigare inlägg :p :) Ska kolla i skolakatalogen nu ifrån när jag gick i femårsgruppen (y'

Kram !   

Av Lovisa - 25 januari 2011 07:05

Hejsan, det kommer ett kort inlägg men även ett till ikväll!

Kom inte på vad jag skulle sätta på mig så jag tog bara något !

Hur mår ni då?

Nu sitter jag nästan klar och skriver det här inlägget.

Känner mig piggare nu, men genast när jag kommer till skolan blir jag trött...HAHA!

Idag har vi typ bara vanliga lektioner , men vi har typ vikarie hela dagen känns det som.. Nu ska jag gå och spruta på mig parfym, så ses vi när jag kommer hem igen.

KRAM !   

Kofta: vila

Jeans: Cheap monday

tröja: vet inte.. :p

armband: gina tricot!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards