Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Lovisa - 28 januari 2011 19:09

Tjabba tjena !

Hur är läget?

Jag mår bra och är piggare efter att sovit 2 h om inte mer :) hihi , var så himla trött.

Idag har det varit en helt vanlig fredag, vi slapp göra teatern idag för att det var så många sjuka (y' men nu är det uppskjutet till måndag istället...

Vilken seg dag det har varit idag, man har varit så trött från igår och det var dom flesta. Åkte halv tre bussen från stan och kom hem runt tre typ, Gick och vila och somnade.. :p Ikväll ska jag inte göra något speciellt bara ta det lugnt, men imorgon är det träning ! :D

Just nu sitter jag och pratar med Josefin :D

Ska nog gå,

KRAM ! :D   

  kan man säga något mer än bildbrist!

Av Lovisa - 28 januari 2011 12:00

hejhej !

Nu sitter jag i skolan med tjejerna säkert (y'

Vi pratar och skojar, men nu har jag inge mer tid

kram !

Av Lovisa - 28 januari 2011 06:49

Tjatja !

Hur har alla sovit?

Jag har sovit ljuvligt, men är fortfarande trött!

Idag är det fredag ! :D

Gud så skönt, men skönare om vi varit lediga idag.

Jag har bara ätit frukost och duschat, såhar mycket kvar, kanske skynda sig lite!

Idag är det inget speciellt i skolan, förutom den där pjäsen.. Men skriver sen ! ,

Kram !


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards