Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Lovisa - 12 januari 2011 19:13

Hej !

Ni är duktiga som går in och kollar på min blogg, men bara 8.. haha :D ,kom igen nu ! Men nu orkar jag inte sitta vid datorn längre, håller på att somna. Ska inte gå och lägga mig en men GODNATT :D


Kram !

Av Lovisa - 12 januari 2011 17:24

Hejhej !

Nu är jag äntligen hemma, eller aa jag har varit det en stund men inte orkat gå in på datorn. Fortfarande jättetrött men lite piggare än i morse, så somnade inte :) Andra dagen i skolan och det är redan slitsamt att behöva gå upp tidigt varje morgon, nej nu ska jag inte berätta hur deppig jag e av att behöva gå upp tidigt längre   


Idag i skolan så gjorde vi det vanliga typ. Men vi hade fotboll, och det var jätteroligt! Har saknat det under lovet.., Sista lektionen var no och vi fick typ sluta 20 minuter tidigare :D

Vad mycket snö det har kommit igen , eller inte vrål mycket men ändå. Nu har jag inte så mycket mer att berätta, kanske ett till inlägg senare om jag orkar.


Kram !


Här får ni en bild på outfiten , inte så bra bild hade lite bråttom.


 


Linne: Jc

Jeans: Cheap monday

Polotröja: Hm

Av Lovisa - 12 januari 2011 06:35

Hejhej,

Jag tänkte att jag hann slänga in ett inlägg innan jag sticker till skolan. Kan man vara mer trött än mig?  Nej jag tror inte de va. Idag har vi fotboll i skolan! Jätteroligt, känns som jag inte spelat på evigheter! Jag har precis duschat och ätit och snart blire väll att sminka sig. Nu kommer jag inte på mer vad jag kan skriva. Skriver sen när jag kommer hem igen om jag inte hinner somna innan haha, nejdå!


Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards