Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Lovisa - 24 januari 2011 21:20

PLATS 49 I LISTAN TYP :D

Av Lovisa - 24 januari 2011 21:16

Nu är jag supertrött, tror jag ska lägga mig i sängen och läsa en tidning ! Det bara svider i ögona! Imorgon är det vanlig skoldag igen. Är det något speciellt som händer imorgon då? Ligger med på topplistan om flest inlägg. Fast typ på 60:onde plats... men kanske högre nu eftersom jag lägger upp ett till. Har precis tvättat av mig sminket. Ska nog sluta innan jag somnar framför datan..

Kram !   

Av Lovisa - 24 januari 2011 19:43

Är så taggad inför sommaren så att jag redan köpt sommarskor (y' . Men ni får inte se dom än... Spännande. haha tror nog inte det ?


Visst är jag rolig som skriver så här korta inlägg? , nej men nu ska jag inte skriva mer!


Godnatt ! Ska inte gå lägga mig än, men kommer nog inte skriva något mer inlägg.

KRAM !  

Av Lovisa - 24 januari 2011 19:42

Har ni några tips på vad jag kan göra på datan ? :D

Av Lovisa - 24 januari 2011 19:41

DET ÄR 18 VECKOR KVAR TILLS SOMMARLOVET!!!!

LÄNGTAR!!


Ville bara ha det sagt kraam !

Av Lovisa - 24 januari 2011 19:29

tja!

Vad gör ni?

Jag ligger i sängen och kollar på tv! Så skönt, är jättetrött!

Läser lite tyska i pauserna också. Vet ni det är typ 5 veckor kvar tills sportlovet. LÅNGT!!! Men det går nog fort, eller det hoppas jag, vad ska ni göra på sportlovet?

Jag vet inte. Hittar väll på något. Om någon vill bestämma 5 veckor i förväg med mig så är det bara att säga till!   Nu ska jag packa väska tills imorgon, har idrott.

Kram !

Ps. bild från sängen :p

 

Av Lovisa - 24 januari 2011 17:11

Hejsan hoppsan!

Vad har alla gjort idag då ?

Svara på frågan där på sidan, asså undersökningen!

Jag har gått i skolan. Ovanligt? Vi hade lite alltmöjligt! Asså nu har vi haft vikarie i kanske snart 2 ½ vecka. På tyskan ska vi typ "spela" upp en pjäs eller aa. Vill verkligen inte det ! På svenskan skulle vi typ skriva blogg eller dagbok, jag valde blogg. Men asså man skriver i sin skrivbok. Man fick vara oseriös, haha och det var jag lite konstigt det jag skrev asså ! Men dagen har annars varit tröög! Nu är jag hemma eller jag kom hem kanske halv fem. Tillsimorgon hr vi tyskaläxa, vi ska kunna böja modala hjälpverb typ. Vet ni? JAG LÄNGTAR SÅ TILLS PÅ TORSDAG!!!! Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men nu ska jag gå,Juste beställde skor plus ringar igår ! :D


Kram!

Ni får vänta tills nästa inlägg nu, hoppas ni inte saknar mig för mycket.. haha !

Kofta: vila

Jeans: Cheap monday

Tröja: gina tricot

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards