Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Lovisa - 13 januari 2011 17:28

Hej!

Hur är det med er andra idag då ? Jag mår bra utan att jag är så trött! Haha vad mycket jag skriver om att jag är trött hela tiden, tråkigt för er att läsa det kanske? ;)

I dag så har jag gått i skolan och gjort lite allt möjligt. Men vi hade även fotboll idag och det var roligt som vanligt! Jag skulle ha hunnit med halv fyra bussen från stan idag men jag som är så lat valde att stanna en halv timme till i stan för att få skjuts hem, annars hade jag behövt gå hem haha, men kom hem samtidigt som om jag skulle gå hem så tappa ju ingen tid :) , och så fick jag ju sällskap av Tove ;D Nu sitter jag vid datan och kollar runt lite men egentligen borde jag sitta och plugga tyska, har 20 glosor tills imorgon. Har inte plugga nå en så det är nog dax snart..

Hade tyvärr ingen bättre bild, eller någon på outfiten. Men jag hade linne, jeans och en tjocktröja på mig :) , nu vet jag inte vad som hände skriver helt plötsligt från vänster, om ni tycker att det ser konstigt ut ..   härlig bild hahh !

Av Lovisa - 13 januari 2011 06:39

Hejj!


Skulle bara säga att jag hinner inte sitta vi datorn nå längre och skriva ett längre inlägg så.


KRAM !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards