Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Lovisa - 30 januari 2011 15:08

Jag hissar:

Solsidan, så bra program att man kan se det flera gånger. Hoppas på en till säsong.


Nagellack, om man vill dölja sina naglar för man inte orkat göra  något åt dom, så kan man måla naglarna med fina färger!


Sommar, visst är det härligt med sommar, man kan bada sola och ha snyggare/skönare/mindre kläder på sig.


 

Jag dissar:

Läxor, kan man inte få slippa läxor och lära sig allt i skolan istället!


Vinter, man måste ha så mycket kläder på sig och allt känns så klumpigt.




Av Lovisa - 30 januari 2011 14:50

Hejsan hoppsan!

Hur mår alla ?

Jag mår sådär. Känns som att jag börjar bli förkyld. Inte bra!

Så därför har jag inte orkat logga in på datorn och skrivit ett inlägg..

Jag vet , jag är tråkig men jag skriver ju iallafall ett nu!

Igår sa jag ju att det var tråkväder. Det var det när jag gick upp, men sen blev det kanonfint ! Kollar på filmer. Jätteroligt.. Jag har så tråkigt just nu. Längtar tillbaka tills i torsdags när vi var och åkte skidor. Det är något jag vill göra snart igen!

Ikväll ska jag väll se repris på Top model och kolla på solsidan, det är ett program jag stordiggar ! Kanske om jag har lust sen så kanske jag lägger inte hiss & diss :)


Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta att kolla på någon film, men vilken det blir har jag inte bestämt.

Har fått mina skor , är nöjd.

  hihi ! ,vilken bild asså , har ingen annan, bild efter att jag åkt skidor ser lite förstörd ut :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards