Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Lovisa - 17 januari 2011 20:11

Hejsan hoppsan !

Hur mår ni?

Ja idag är det måndag, den längsta dagen. Fast tisdag är också lång! Jag tyckte att dagen gick hyfsat snabbt. Vi hade ingen engelska och det var skönt. Efter skolan så provtränade jag och julia för vaksala och det gick väll bra.. eller ? ;) haha !

Har det hänt något annat kul för er idag ? Nu är jag hemma , eller har varit det ett tag, nyduschad och sitter i sängen och pluggar fast slet från det och satt mig vid datorn istället ! :D Har både matteprov och tyskaglosor tills imorgon. Kommer nog gå bra hahah eller inte. Jodå. Sitter och äter ett gott äpple! Blir ni frästade?? hihi. Skulle sett på idrottsgalan men hinner inte, tråkigt för mig. Jättelångt inlägg eller hur? NEJ jättekort eller brukar typ skriva så här jämt. Men ni får tyvärr ingen bild. Ni fick en imorse och det får duga   


Kramar från mig!

Av Lovisa - 17 januari 2011 06:52

Godmorgon !

Sovit bra? Jag sov bra tillslut att jag somna , hade jättesvårt att somna igår.. Snart är det skola och jag har bara några små saker kvar att fixa innan jag åker. Idag har jag en outfit bild men den blev suddig plus att jag var tvungen att ta i spegeln för det gick inge bra utan.   Ni får ett längre inlägg senare när jag kommer hem, och det blir kanske runt sju någon gång, vet inte när träningen slutar plus att man loggar kanske inte alltid in på datan det första man gör.. :)


TJOHEJ !   


   den fick bli liten (y'

Kofta: vila

Linne: hm (tror jag)

Jeans: Cheap monday

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards