Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Lovisa - 22 januari 2011 18:45

Tjo tjena hallå!

Hur är det?

Jag kom kanske hem runt halv fyra typ. Köpte lite kläder som jag ska ha när jag börjar dansa ! (y' och så hämta jag ut skor till det med! Efter det åkte en trött tjej hem, hade träning före. Det gick bra tycker jag, och det kändes bra. Vet ni vad jag gjorde när jag kom hem efter jag duschat och så? Jo jag somna, men det var skönt, vakna typ sex :) och nu har jag precis ätit och sitter och skriver detta inlägg. Asså jag kommer kunna somna ikväll med även fast jag somna i dag. Har ganska lätt att somna. Ikväll blir det en hemmakväll framför tvn , mys! Jag skulle bli jätteglad om någon kommentera! Kanske hinner/orkar jag fixa naglarna ikväll? :D men nu ska jag gå och göra ingenting, kul va?!


KRAM   

Av Lovisa - 22 januari 2011 11:11

Godmorgon!

Sovit gott ?

Det har jag, och jag drömde om att jag och mina kompisar åkte upp till Romme och när vi kom dit fanns det bara jättelite snö. Dom som sprutar ut konstsnö funka inte. Så antingen åkte vi på ren blank is eller på skog asså typ gräs och så, haha ! och sen mötte vi en björn... Det var kanske inte en bra dröm snarare en mardröm. Men så hoppas jag verkligen inte att det blir ;) Jag är gladare idag :D , idag ska jag träna fotboll! Kommer ett längre inlägg ikväll! Ni får en bild för ganska längesen eller typ 1 1/2 vecka ;)

KRAM !  


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards