Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Lovisa - 14 januari 2011 18:33

Hejhej !

Idag är det fredag för er som inte märkt det..    Idag hade vi syslöjd för första gången, ja vad ska man säga... inte kul, ni som går förstår mig ! Sen hände det inget kul idag i skolan förtutom när vi satt i matan och åt så gick brandlarmet, så det var bara att lämna maten och gå ut. Jag hade typ som en T-shirt. Det var jäättekallt ! Det var inte särskilt kul ! Men bort från det, idag blir det en lung fredag. Tvn och ha allmänt mys. Jag kom hem kanske runt tre idag och då så somna jag hehe, och sov till halv sex kanske? Snacka om trött. Fast nu vet jag ju inte om jag kommer att somna ikväll, men det tror jag nog. Just nu sitter jag vid datan och och kollar lite på internet, nu har jag faktiskt inte så mycket mer att säga. Det får duga. Men så som jag är så glömde jag att ta bild idag me... Men hade typ som en T-shirt och byxor. Tar någon annan bild.

Hejdå kramar !   

   liten bild. hahah från när jag hade ansiktsmask ! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards