Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Lovisa - 11 januari 2011 19:29

Hejhej !

Ny på att blogga, eller har bloggat förut men det var en kort period. Tänkte först att jag skulle ta blogg.se men så kunde jag inte längre för att jag redan använt min e-post adress.. Så finns det en typ glömt bort lösenords knapp men den funkar inte, hehe det är just vad jag gjort, GLÖMT lösenordet ;) Men bloggplatsen funkar lika bra.


Har ingen header eller så men det fixas nog snart om det finns någon snäll som vill hjälpa mig?


Idag var första dagen efter de tre sköna veckorna som vi hade julledigt. Roligt att komma tillbaka och träffa alla kompisar och så, men inte alls kul att börja plugga igen!!!! Jag är väldigt trött, slutade halv fyra idag och jag känner mig helt slut. Somnar nog när jag sätter mig framför tvn.. skulle jag tro. Men nu har jag ingen mer tid för stunden.


Kram Kram! Här kommer en jättefin bild haha , har inte särskilt många på datorn, så ni får en som hör till datorn som tröst :p


   oj lite liten, men den får duga tills att jag får lite nya bilder :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards