Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Lovisa - 18 januari 2011 18:26

Hejsan svejsan ! :D

Hur mår alla läsare ?:)


Imorse höll jag på att inte komma upp ur sängen.. Men jag lyckades ! (y'  Idag har det bara varit en vanlig dag typ, förutom att vi hade matteprov, det gick sådär. Hahaha sen fick vi gå typ 20 min tidigare på non för vår vikarie orkade inte ha oss längre.. Juste sen när vi hade matteprov så hände något utanför det lät som eller jag vet inte vad, men min kompis sa ni har låst dörren haaha , jag skratta typ för ingenting men jajaja ! :D  Höll på att skratta i några minuter sen blev jag seriös igen !   Sen tror jag nog inte att något mer speciellt har hänt? Nu är jag hemma, har varit det ett långt tag men ändå. Har hunnit äta med. Läxa tills på fredag så kan nog ta det lugnt/lungt , hur stavas det ? vet någon skriiv ! :D Tog en snabb bild i morse så tänkte jag inte nå mer på det, men nnu när jag kommer hem, så ser man inget på bilden så kan inte lägga upp den, så nu har jag tyvärr ingen bild.. ni får inte bli ledsna :) Skrev ju träningsverk i rubrik, har fått det i magen efter idrotten (y' hade styrka men det var jätteroligt ! :D


KRAMAR FRÅN MIG !  

Av Lovisa - 18 januari 2011 07:03

Hej,

tänkte bara säga att jag skriver ett inlägg när jag kommer hem.

Kram !   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards