Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Lovisa - 20 januari 2011 18:38

Hejsan hoppsan!

Haft en bra dag? :D

Idag har jag gått i skolan som vanligt, när vi kommer till skolan så är matten inställd. Att man inte hade fått reda på det tidigare, så hade man fått sovmorgon. SKÖNT ! Idag fyller Emelie år. Ett stort grattis till henne! Vi hade efter det so, och då fick jag läsa högt, men det jag mena med det var att det var ett ord i texten som upprepades hela tiden. Hahha och även fast hon sa hur det hette så fatta jag inget!, så varje gång vi kom till det ordet så stanna jag upp, och så blev det lite skratt.. heheh! Ja och sen hade vi fotboll, kul. Efter det hade vi sv & eng.


Åkte fyra bussen hem från stan. Är hemma nu och har ätit, det blev köttfärspaj! Det känns som vi har läxor varje dag.. Har alltid plugg. Tillsimorrn är det tyska och jag har inte tränat ett dugg! Så måste nog göra det. Bilden ni får idag är konstig, hehe, skjortan åkte upp lite på bilden xd

Skjorta: cubus

Byxor: vero moda

klocka: cypern

armband: gina tricot


Mina brallor såg ganska pösiga ut, typ som jag hade dragit ner dom , men det har jag verkligen inte, och måste dra upp dom ganska ofta, hade väll glömt det.. ops!

 

...

Av Lovisa - 20 januari 2011 06:41

Godmorgon, hoppas alla sovit gott.

Visst är det så härligt att vara så himla trött?? eller inte..

Ni får en bild idag om jag kommer på något att ha på mig, som kan bli svårt ! Men något hittar jag nog. Jag kan inte skriva inlägg på morgonen för vet inte vad jag ska skriva typ, men idag i skolan så har vi glosförhör, och även fotboll!! :D Jag tror nog att jag slutar här och skriver mer sen när jag kommer hem!

Kram !  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards