Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Lovisa - 16 januari 2011 20:47

tjo tjena hallå !

visst var solsidan bra ! :D

Nu har jag packat väskan in för imorgon och snart ska jag fixa mig så att jag kan sätta mig framför tvn i lugn och ro , godnatt och sov gott, det ska iallafall jag göra ! 


Kram   

Av Lovisa - 16 januari 2011 18:35

Hej mina underbara läsare!   

Hur är det med er idag? Jag hoppas att allt är bra med er iallafall. Själv är jag glad och på bra humör! Men man blir både trött och glad av vädret, eller vad tycker ni?


Nu tycker jag att ni ska börja kommentera, har inte fått några kommentarer   

Idag så har jag också bara varit hemma och tagit det lungt, om man tänker efter så har jag inte gjort så mycket men ändå har tiden gått så snabbt! Vakna runt halv tio, gick upp och satt mig framför tvn , och det har jag typ gjort hela dagen i myskläder! Fast så har jag hunnit med att städa rummet också.. Inte så värst roligt direkt men det är bra att få det gjort! Juste glömde berätta i förra inlägget att jag längtar sjukt mycket till att få åka till Romme ! Imorgon ska jag provspela för Vaksala. Hoppas att det går bra. Vid 20.00 ska jag se på solsidan, ska ni se på det?


Har ingen bild från idag....


KRAMAR !  


Hitta nån bild på mig suddig,

 

Av Lovisa - 16 januari 2011 13:48

Hejsan !

Nu töar det, bra men ändå inte. Snart ska skolan upp till Romme och då vill man ju ha riktig snö ! Men när det töar känns det som att våren kommer snart. Men det känns väll lite tidigt eller ? Det var bara det jag tänkte säga kommer in ett längre inlägg ikväll ! :D

KRAM   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards