Alla inlägg under mars 2011

Av Lovisa - 10 mars 2011 16:18

hej

Nu blire det bara ett inlägg som är jättekort, det känns kanske onödigt men skit samma.

Idag har jag gjort lite allt möjligt allt från att räkna matte.. till att spela fotboll ! :D

Det lyfter upp en tråkig dag!

Efter fotbollen så redovisa jag, det gick väll bra men nu ska jag gå ! :)

Av Lovisa - 10 mars 2011 06:55

hejhej

glömde helt bort att blogga, har för mycket annat i huvudet.

Hinner skriva ett kort nu innan jag far iväg.

Idag är det inge speciellt i skolan, helt enkelt en vanlig torsdag. Fast vi har ju  redovisning som jag är så här nervös över, hatar att stå där framme och redovisa. Blir så generad ;)

Men nej nu ska jag gå ,

hejdå ! :)

Av Lovisa - 8 mars 2011 19:41

Hejhej !

HAr haft fullt upp känns det som, så har inte haft tid att blogga.

Igår: Vanlig skoldag men hatar måndagar, dom är såååå långa !och bara jobbiga lektioner! Senare hade jag dans, roligt som vanligt, vi körde styrka för armar så jag var helt skakig i dom när jag kom hem ;) och nu har jag träningsverk. Kom hem ungefär halv nio, och då var jag jättetrött och hade ingen lust att blogga, startade inte äns datan :p

i

Idag: Så typ var det en vanlig dag förutom att vi skulle ha tre timmars håla men vi flytta vår sista lektion så att vi fick sluta tidigare :) så vi sluta två men skulle inte bli hämtad vid skolan förns fyra, så jag och julia gick till mcdonalds och tog en glass (y'

sen så bytte vi om och efter det gick vi ut och satt oss på uteservering och var lite konstiga :p

Sen var det match med danmark mot sunnersta och vi vann med 2-1 :D

och jag gjorde ett mål!

nu blev det långt här!

Kramar

Av Lovisa - 6 mars 2011 15:52

nu är helgen snart slut..

det går alldeles för fort!

Idag har jag bakat muffins och chokladbollar. Mumsigt !

Ikväll tror jag nog att jag ser solsidan. Har även plockat in det mesta i min garderob.

Kom upp ur sängen vid tio och då satt jag och kolla på vasaloppet tills första gick i mål. Grattis Jörgen Brink! För andra året i rad.

Nu ska jag gå och öva lite på dansstegen tills imorgon så att jag hänger med ! (y'

Kram !

Av Lovisa - 5 mars 2011 19:45

Lördag idag.

Har någon hittat på något kul?

Jag har varit hemma nästan hela dagen. Tolv så åkte jag in till stan med mamma, och fick med mig en ring och ett par skor hem.

Sen kolla jag på en film som var verkligehetsbaserad från afrika, vad sorligt det var..



Nu ska jag fortsätta att kolla på tv.

Kram !  

Av Lovisa - 4 mars 2011 17:41

Idag är det fredag, är det någon som ska hitta på något kul kanske ?

Skolan idag har väll varit helt okej, hade prov i tyska men det gick ok. Några saker är var jag osäker på. Åkte bil hem, så skönt !

På tisdag så ska jag spela första matchen med danmark, hoppas det går bra. Det ska bli roligt iallfall !

Dans på måndag, längtar ! Det är så skojsigt ! Nu ska jag se vad som händer i resten av huset,

ciao !

ps, gårdagens outfit.

hade ingen annan bild.

tröja + halsband gina tricot

byxor vero moda


 

Av Lovisa - 3 mars 2011 20:39

Hej där!

Hur är det ?

Jag mår super , min dag har också varit bra!

Gjort lite allt möjligt. Jag kunde inte vara med på fotbollen på grund av foten så jag sandra och josefin hade styrka istället , hahah det gick bra men det blev inte så mycket gjort som det kanske borde. Vi tog lite långa pauser mellan varje sak vi gjorde :D

Sen klippte jag mig , men typ toppa.

Victor har laddat upp bilderna på facebook från globall , 180 något, asså jag saknar funbo jättemycket , vårt underbara lag !

 

Av Lovisa - 3 mars 2011 06:38

Tjeenare !

Sovit gott? Det har jag, och när man ska gå upp vill man bara ligga kvar.

Men nu är det så att det är skola snart, och man måste gå upp..

Idag har vi fotboll och så i skolan , men tror inte jag ska vara med, min fot är typ eller jag vet inte vad som hänt men när jag anstränger den så gör det sjukt ont. Har ni något förslag på vad det kan vara ?

Nej nu måste jag gå om jag ska hinna!

KRAMAR ! ;D


ps. visst är jag duktig, jag hann med ett till inlägg nu på morgonen :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards