Alla inlägg under mars 2011

?

Av Lovisa - 17 mars 2011 06:48

Tjabba. har inget att skriva eller jo jag får fler o fler besökare ! :D

Och att jag skriver när jag kommer hem,,

ciao !

Av Lovisa - 16 mars 2011 16:01

hejhej ,

är ni trötta eller pigga :P

Jag är jättetrött, så asså kan man gå och lägga sig redan nu eller ? ;)

Nej det ska jag inte, men skulle nog behöva !!

Idag var det som en helt vanlig onsdag,

har inte tid att skriva mer ,

så KRam !

Av Lovisa - 15 mars 2011 19:00

Hejsan,

har ni alla haft en bra dag? Fått några läxor? inte jag , eller tror jag inte...

fast imorgon har vi redovisning, hatar att stå där framme och redovisa..

men ska man så ska man,

nej nu återgår jag till dagen. Idag var det som en helt vanlig tisdag,

Det var fotboll ikväll eller för en stund sen, roligt.

Först var det träning, sen var det inte träning och sen blev det igen ! :D

Har ingen bild från kläderna så ni får en bild på min örhängen som jag köpte igår.

Om jag inte hinner skriva nå mer (alltså imorgon bitti) så får ni önska mig lycka till på redovisningen,

kram!

 

Av Lovisa - 14 mars 2011 19:41

tjo tjena hallå !

Har ni haft en bra dag?

Lite onödigt att fråga så varje dag, ingen svarar ju. Men ni kanske tänker för er själva och ja det får man väll se positivt då;)

Jag har iallfall haft en bra dag, först hade vi matte..sen so..sen sv..sen lunch..sen no..sen eng.. sen tyska... hahhaha många sen där va ;)

Efter allt det så gick jag en liten stund på stan, kika runt lite skulle kolla på vårjacka men det fanns ingen som jag ville ha. Men fick med mig örhängen hem från H&M! Sen vare dans, alltid lika roligt! Det blir dance camp på lördag, wihoo!!

Längtar !

Som jag sa så ska ni få bild på min outfit !

 

strumpbyxor: cubus

shorts: cubus

tröja: gina tricot

ring: gina tricot

armband: sandra & josefin.


HAHAHA ! mitt fina hjärta där också :p

Av Lovisa - 14 mars 2011 06:56

Tjabba !

Har ni sovit gott !

Det har jag :) Fast hade en marddröm , men det roligaste är att jag kommer inte ihåg vad den handla om bara att den var läskig...!

Jag har lite tid över så jag skriver lite snabbt !

Ikväll är det dans, längtar!

Det är så roligt att dansa, göra något annat ibland. Jag har jämt sån lust, bara någon sätter på någon svängig låt så vill jag börja dansa.

aja, idag har jag på mig typ som strumpbyxor, eller aa, sen har jag shorts ;) och sen min oranga tröja från gina tricot,

kanske lägger upp bild, men det år ju så att min kamera inte har nåt batteri kvar och jag orkar inte ladda !

Vad långt det blev nu ??

men jaja KRAMAR !   

Av Lovisa - 13 mars 2011 14:05

hahha rösta på mig , så att jag vinner nu!

En röst per dag går :)

http://www.mysmatchen.se/galleri/#/


 

Av Lovisa - 12 mars 2011 15:16

Hej hopp !

Hur mår ni ?

Jag mår toppen , vilket fint väder + att det smälter!

Vad skönt!

Fast lite trött är jag, men inte så.

Haft två timmars träning ungefär, först spring och några övningar inomhus. Sen fotbollsträning :)

Nu har jag duschat och slänger snabbt in ett litet inlägg.

Ikväll är det melodifestivalen.

Har ni någon favort som ni tycker ska vinna?

Jag vet faktiskt inte vad jag tycker, har inte hunnit lyssna så noga på låtarna direkt.

Men nu ska jag gå¨!

Kramar !   

Av Lovisa - 11 mars 2011 21:13

tänkte bara säga att det inte blir någon bloggning idag, är alldeles för trött. Så struntar i det.

Men imorgon skriver jag igen.   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards