Alla inlägg under mars 2011

Av Lovisa - 22 mars 2011 19:31

hejsan!

hur mår ni, bra hoppas jag!

Idag var det skola som vanligt, hade två inställda lektioner ena var den andra och ena var den sista, och så skulle jag på träning så ja och julia bytte om och åt på 1 ½ timme :p vi tränade skoj. nu har jag varit hemma sen kanske halv sju och så ser man på mitt inlägg att jag är trött , skriver inge bra, men så är det ..


juste om ni har några frågor så är det bara att ställa dom! :D

Av Lovisa - 21 mars 2011 19:41

hejhej,

kan inte uppdatera mer idag

vi hörs kramar !

Av Lovisa - 21 mars 2011 07:11

Hej på er!

Idag är det skola, och somsagt skolsalarna väntar.

Jag ska snart iväg ner till bussen eller aa om tjugo minuter, men dom går snabbt,

ville bara skriva ett inlägg så att ni har något nytt att läsa även fast det inte är speciellt interessant..

men vi ses

kram!

Av Lovisa - 20 mars 2011 20:30

hejhej !

Nu kan jag skriva.

Det blir inte så långt. Måste hinna packa och grejer och även kolla på tv!

Har dans imorgon, så roligt. Idag har jag bara varit hemma och slappat, och nyss haft match. Vi vann med 6-1 :D

Goodgood !

Tyvärr så orkar jag inte skriva mer, men vi hörs antingen imorgon och kväll eller bara på kvällen. Kommer ha tyska imorgon alltså läxa, så får se om jag ens hinner.

men ha det bra,

juste jag kommer inte in på facebook...buhuh :( men det fixas väl snart? eller haha :p

kram!

Av Lovisa - 20 mars 2011 16:11

snart är det match mot vp. Taggad !

hörs kanske sen !

kram

Av Lovisa - 19 mars 2011 18:47

hej på er.

Har ni haft en bra lördag??

Det har jag eller jag har haft en ja lite tuff också.

Det var den där dance campen idag. Jag var den enda nybörjaren så kände mig lite utanför deras kunskap.. men roligt var det iallafall!

Hade nog varit roligare om man kände någon! men aja!

Resten av tiden har jag slappat och till och med somnat, det måste ha tagit på krafterna att köra fullt ös hela tiden. Sen så fick jag ett par skor , fotbollsshorts och en jacka hem.

Ikväll ska jag bara ligga och dega framför tvn !

Det kan behövas.

Imorgon är det match mot vp . Taggad !

 

.

Av Lovisa - 18 mars 2011 19:53

Skriver punkt när jag inte har någon rubrik.

Idag är det fredag, men ingen skola för mig, jag var på begravning.

Sorligt men ändå fint!

Efter det har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.

Dom i skolan börja kvart i tio och sluta halv tolv, just den dagen jag var borta. Nice eller inte..

men aja. fler såna dagar kommer väll, kanske.

Jag är helt slut!

Men något som piggar upp mig är att jag ska och dansa imorgon, får se hur det går. Jag går i en nybörjargrupp och det motsvarar väll lätt skulle jag tro, och dansen imorgon är på medelsvår. Ooops !

Men får hoppas att det går bra, så att jag hänger med någolunda iallafall.

Ojoj nu blev det långt, hoppas ni orkar läsa,

vi ses

kramar !

Av Lovisa - 17 mars 2011 17:06

nämen hej igen!

Börjar väll alltid som vanlig att skriva om min dag..

Ja idag så har vi gjort lite allt möjligt, matte, so, fotboll, sv, eng.

Ja så såg min dag ut, och så lite raster eller ja typ fem min mellan dom ;)

sen hade vi ju även lunch ,

diagnos på matten, det gick bra, trodde inte det, kapitlet har varit så svårt!

men bort från det.


Tycker ni att det är roligt att läsa min blogg? Eller är den jättetråkig??

:D

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards