Alla inlägg den 1 februari 2011

...

Av Lovisa - 1 februari 2011 17:27

Tjenare !

Hur mår ni då? Jag mår inte så värst bra. Ont i halsen, hostar, och ont i huvudet. Inte bra! Ska lägga mig i soffan eller sängen och kolla på tv och bara vila! Måste bli bättre! Idag har det varit en lång dag. Men förvånardsvärt så gick matten snabbt men det var väll bara för att vi typ inte gjorde något. Stog över idrotten, som jag inte ville, men kan inte vara med för då kommer bara allt att förvärras, och det vill jag verkligen inte.


Sista timmen hade vi bild. Vi skulle först måla av en sak sen skulle vi klippa ut en bild och ja , men iallafall så blev det bra till en början, sen blev allt bara kaos, det blev jättefult! Är absolut inte nöjd. Men aja. Asså jag har inte mer tid.

Kram!

 

Av Lovisa - 1 februari 2011 06:40

TJABBA TJENA !! :D


Har ni sovit gott ? Vet ni jag tycker att jag typ skriver samma saker hela tiden. Har ni några tips på vad jag kan förbättra, så skulle det betyda guld !

Jajja , har fortfarande ont i halsen och jag har börjat att få hosta..

Inte skönt!

Jag sitter och fryser som en jag vet inte vad, igår så pajjade min mus så jag får använda den på datorn och jag hatar verkligen den!! den är så dryg. Så snart ska jag skaffa mig en ny mus! hihi, ja ni idag är det skola igen och vi går ända till halv fyra... fett jobbigt. Kommer aldrig att orka det. Man kommer ju somna på varenda lektion, hihi. Nejdå. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig idag , men det blir något som ligger där i garderoben. Men nu har jag inge mer tid att skriva så ha en bra dag!

KRAM !  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg målar ni helst på naglarna?
 lila
 röd
 ljusrosa
 blå
 svart

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lovisas


Ovido - Quiz & Flashcards